Niezbędne urządzenia w Twoim hotelu

Ułatwianie życia gościom hotelowym jest warunkiem tego, że gość, w przyszłości, bardzo chętnie wróci do danego obiektu. Obsługa, która rozumie, że nadrzędnym celem pobytu jest wypoczynek w komfortowych warunkach, to prawdziwy skarb. Po co nadmiernie komplikować sobie życie, skoro można je upraszczać? Jak? Sprawdź w moim tekście!

Karty hotelowe

Po przybyciu do danego hotelu i zameldowaniu się w recepcji gość otrzymuje możliwość wejścia do swojego pokoju. Ta kwestia rozwiązana jest w różny sposób. Czasem są to zwyczajne klucze do drzwi, a czasem karty hotelowe. To drugie rozwiązanie wydaje się znacznie bardziej atrakcyjne.

Korytarzowy czytnik kart znajdujący się na stronie: https://www.automatykahotelowa.pl/produkt/korytarzowy-czytnik-kart/ to urządzenie zarządzające otwieraniem drzwi do pokoju oraz, co również jest dużym udogodnieniem, zapala światło na powitanie gościa. Co ciekawe, ze względów bezpieczeństwa, obsługa hotelowa doskonale wie, kiedy ktoś inny próbuje otworzyć drzwi do danego pokoju za pomocą karty, która nie posiada do tego uprawnień.

Cel: zadowolenie gościa

Projektując aranżację pokoju hotelowego, warto przede wszystkim postawić się w sytuacji gościa. Kiedy zmęczony gość przyjechał do obiektu po całym dniu podróży, z pewnością będzie chciał naładować swoje sprzęty elektroniczne, takie jak smartfon, laptop czy aparat cyfrowy. Dobrze, aby w pokoju znalazła się dość duża listwa, do której bez trudu będzie można podłączyć wszystkie sprzęty czyli kilka ładowarek. Takie działanie pozwoli uniknąć gościowi stresu i nerwów.

Miłym gestem jest dodanie do każdego pokoju żelazka. Ma to duże znaczenie w obiektach biznesowych, kiedy goście przyjeżdżają w celach uczestnictwa w konferencjach i chcą wyglądać na tych spotkaniach nienagannie. Dajmy gościom szansę, aby zadbali o swój wizerunek.

Wszystko zależy od…?

Wszystko zależy od standardu obiektu? Od pieniędzy, jakie gość jest w stanie wydać? Niekoniecznie. Hotel musi stanowić spójną całość, oferowane udogodnienia w pewien sposób muszą zależeć od tego, ile pieniędzy gość płaci za pobyt, jednak wiele zależy też od obsługi i tego, czy wszystko w obiekcie funkcjonuje sprawnie. Miłe panie na recepcji, obsługa pięter, która od ręki rozwiązuje każdy problem – to gwarancja sukcesu. Udogodnienia takie jak karty hotelowe są pójściem o krok dalej, aby świadczyć dla gości usługi na jak najwyższym poziomie. To sprostanie światowym standardom. Zapisywanie w bazie online wszelkich zdarzeń związanych z użyciem karty może okazać się pomocne w niektórych przypadkach. Troska o czystość w hotelu, dokładne sprzątanie, a przede wszystkim wywiązanie się z danych gościom obietnic – to niezwykle istotna część przepisu na sukces w branży hotelarskiej.

Coraz więcej ludzi jest skłonnych wyjeżdżać, w różnych celach. Coraz więcej ludzi podróżuje zarówno w celach biznesowych jak i turystycznych. Z tego bez trudu można wysnuć wniosek, że i coraz więcej ludzi będzie poszukiwać noclegu w obiektach hotelowych. Warto tak pokierować marketingiem swojego obiektu, aby pokazać gościom korzyści wynikające z faktu, że wybiorą właśnie nasz obiekt. Karty hotelowe to coś, co zdecydowanie może przyciągnąć gości spragnionych nowoczesnych rozwiązań i ceniących bezpieczeństwo pobytu. Czego w hotelu nie może zabraknąć? Gości! A co trzeba zrobić, aby gości nie zabrakło? Odpowiedzieć na ich potrzeby! Zaproponować im produkty i usługi najwyższej jakości i wywiązać się z tych obietnic. Ten przepis z pewnością przyniesie duże zyski, a co za tym idzie – możliwość rozwoju i wdrażanie coraz lepszych standardów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *